Dit zijn hoofdzakelijk de taken van de bestuurders van Stichting Koerdische Rode Halve Maan :

– In gang zetten van humanitaire hulp aan behoeftigen eventueel in samenwerking van onze partner hulporganisaties

– Zorg dragen aan de bestaande projecten

– Toekomstige projecten eventueel in samenwerkende van onze hulp organisaties , opstellen en realiseren met alle nodige papier werk van dien

– Bij noodtoestand verzorgen van plaatselijke noodhulp in samenwerking met hulporganisaties ter plaatse en een nood oproep doen aan onze leden en barmhartige mensen.

– Maandelijks werken aan de administratieve gang van zaken , website en e-mails onderhouden, en andere nodige zaken zoals onze vaste lasten

– Regelmatig contacten onderhouden, zowel intern als extern

– Nieuwe leden werven

– Flyers en jaarlijks brochures publiceren

– Onze Flyers en jaarlijkse brochures uitdelen bij Koerdische evenementen

– De uitgekeerde donaties naar de behoeftigen sturen aan de hand van actieve projecten en noodoproepen

Dit zijn de huidige bestuurders ( Nevenactiviteiten per 2019 ) :

– Voorzitter ; Mevrouw Nazli A. K.
– Penningmeester ; Mevrouw Perihan D.
– Secretaris ; De heer Mahsum K.

Het bestuur van Stichting Koerdische Rode Halve Maan komt regelmatig samen om de voortgang van de wervingen en ondersteunde projecten te bespreken. Het bestuur van Stichting Koerdische Rode Halve Maan komt minimaal vier maal per jaar samen voor een bestuursvergadering.